sunnuntai 25. elokuuta 2013

Aika mötikkä



Ei ihme, että hartioissa ja ranteissa tuntuu. Vilkaisin yksi päivä peilistä meitä kahta, kun noudin Aikavarkaan päiväuniltaan. Oho, miten iso siitä on kasvanut. 


Mä olen 161 senttiä pitkä. Aikavaras oli 72 senttiä toukokuussa 8-kuukautisneuvolassaan. Yksivuotistarkastukseen on vielä muutama viikko aikaa, mutta kaipa kaveri alkaa pian olla puolet mun pituudesta. Jo nyt Aikavaras painaa yli viidenneksen mun painosta. 

Saisi oppia jo kävelemään itse!

Siis sinne, minne sanon, ei sinne minne se itse mielii. 

Kuvatodisteen yhteydessä vilahtaa valitettavasti palanen mun kotieleganssia. Yritin ottaa uuden kuvan ihmisten ilmoilla -vaatteissa, mutta siitä ei tullut mitään. Aikavaras oli jo liian virkeä ja alkoi takoa paparazzia päin näköä sekä syödä kameraa lounaaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti